Isteri kerap rasa terkencing

Saya berusia 28 tahun dan baru sembilan bulan berkahwin. Masalah saya setiap kali bersama melakukan hubungan intim dengan isteri, dia kerap nak terkencing. 

Ia menyebabkan saya terasa hambar untuk terus bersama mengadakan hubungan intim dengannya. Isteri hanya mampu bertahan dalam tempoh singkat 5-10 minit sahaja menyebabkan saya terpaksa memuaskan diri sendiri dengan beronani.


Apakah punca perkara itu doktor. Saya sudah melakukan pelbagai teknik melakukan hubungan seks tetapi isteri tetap hendak terkencing. 

Adakah kerana zakar saya bersaiz agak besar manakala isteri pula bertubuh kecil. Apa harus saya buat doktor. 



SUAMI KECEWA



Jarang perempuan terasa hendak kencing atau mengalami perasaan untuk kencing ketika bersetubuh dengan pasangan sehingga mereka terpaksa melepaskan diri bagi melakukannya walaupun hubungan intim itu belum selesai.

Ini boleh berlaku apabila ketika sedang bersetubuh, geselan ereksi suami amat ketara mengesel pembukaan lubang kencing sehingga membuatkannya radang, maka terasa macam hendak kencing (jika kencing juga, sedikit kencing saja yang keluar atau tiada apa apa yang keluar).

Ia juga berlaku kerana perasaan hendak kencing itu sebenarnya permulaan perasaan hendak kemuncak atau mencapai klimaks dan ‘ejakulasi’.

Jika perasaan berkenaan diteruskan, iaitu perempuan itu terus ‘kencing’ ketika sedang bersetubuh, dia akan dapati cecair atau air yang keluar itu bukan air kencing (walau pun ada sedikit bau seperti air kencing) tetapi cecair dari pundi ‘para urethral’ yang terbuka dalam salur kencing perempuan.

Wanita yang tidak tahu mengenai fenomena ‘ejakulasi perempuan’ ini tidak akan mencapai ejakulasi jika dia menahan perasaan hendak kencing itu. Sekurang-kurangnya, cubakan ‘kencing’. 

Saya cadangkan ketika anda berdayung dalam faraj, jangan keluarkan ereksi dan jangan menusuk kerana ini akan memberi tekanan kepada lubang kencing yang terletak bawah tundun tetapi kekalkan ereksi dalam faraj selain fokuskan gerakan ereksi dalam faraj dengan tidak menekan pundi kencing.

Lakukan gerakan secara sederhana dan tidak rancak kerana geselan yang bertalu-talu itu boleh membuatkan bahagian tu radang! 

Gunakan pelicin jika jalanan kurang lembap dan cadangkan isteri melegakan corong faraj (longgarkan kemutan) ketika dayungan zakar berlaku.

Cuba posisi lain saperti isteri di atas dan dengan cara ini, dia yang mengawal pergerakan zakar dalam faraj.

Berkaitan saiz zakar, bayangkan yang faraj perempuan berkemampuan mengizinkan bayi yang lebih besar dan luas dari mana-mana zakar keluar melaluinya. Jadi zakar sebesar mana pun mampu diterima faraj. Bersabar dan berlatih selalu.

No comments:

Post a Comment

Recent Post